Lukijat ♡

Lukijat

tiistai 12. tammikuuta 2016

VAMPIRE DIARIES #4


Heii!! ^^ Oon nyt ollu tässä kipeänä niin ajattelin nyt postata kun kuvatki on jo valmiina c: 

VAMPIRE DIARIES #4
N: Nakomi
K: Kertoja
Ä: Ääni


K:- Kolme päivää myöhemmin.


N:- En voi avata edes silmiäni!!


Ä:- Ehkä minä voin auttaa sinua.


N: Ja sinä olet? *Yrittää tunnustella onko joku hänen edessään mutta ei tunne ketään*


Ä:- Muistat minut varmaan viime kesältä.



N:- Sinä!! No mitä minun pitää tehdä?


Ä:- Sinun korusi. Siinä on voimia jotka pitävät silmäsi sellaisina kuin vampyyreillä.

N:- Mutta minähän olen vampyyri...

Ä:- Kyllä kyllä mutta koru on pitänyt silmäsi normaaleina mutta nyt se on nähtävästi seonnut sillä tämä koru suojelee vampyyreitä. Mutta laita se maahan niin minä voin ottaa siitä nämä voimat pois jotta silmäsi olisivat ennallaan.



Ä:- Voit aukaista nyt silmäsi.


N: *Avaa silmänsä*- Kiitos jälleen!! Voisitko nyt kertoa nimesi? *Ei tule vastausta*


N: *Ottaa korun maasta ja kävelee pois*

Sellanen tällä kertaa c: Toivottavasti piditte!!

Kommentit piristävät! :)




















2 kommenttia:

  1. Ihana kuvatarina! Muuten myös kiva blogi nwn
    Liityin: )
    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana kuvatarina! Muuten myös kiva blogi nwn
    Liityin: )
    angelspullip.blogspot.fi

    VastaaPoista