Lukijat ♡

Lukijat

perjantai 24. heinäkuuta 2015

Time is running out

Moi! En malttanu olla postaamatta uudestaan tänään. Mutta asiaan, kuvasin tänään yksittäisen kuvatarinan niin mä laitan sen nyt tänne.
Lopussa vielä pari muuta kuvaa!

                                           Time is running out

T N = TULEVAISUUDEN NAKOMI
N = NAKOMI
(PELKKÄ TEKSTI ON KERTOJA)
Ä = ÄÄNI


Ajatteletko koskaan miten aika toimii?



Sitä ei tiedä ikinä mitä huomenna tapahtuu.



Kuoletko huomenna? Kukaan ei tiedä.



Voiko ajan kirjoittaa uudelleen? 




( Nakomi kävelee)



Ä: Käänny... Älä kävele eteenpäin vain käänny...



(Nakomi kääntyy)



N: Mikä tämä on?







(Nakomi koskee esineeseen.)



N: Missä olen? Miksi täällä on pimeää?



(Nakomi kääntyy)



(Nakomi näkee tytön)



N: He... Sinähän olet minä!



T N : Olet vaarassa täällä!! 



T N: Pääset tällä minne haluat. Laita tämä käteesi ja ajattele minne haluat niin sinne pääset!!



(Nakomi ottaa laitteen)



N: Haluan sinne mistä tulinkin.



N: Se toimi! Mutta... 



N: Voiko ajan kirjoittaa uudelleen?



Ei, aikaa ei voi kirjoittaa uudelleen, Tänne minä jouduin ja täällä minä olen edelleen.

No toivottavasti oli kiva! Kommentoikaa haluisitteko tälläsii lisää ja millasia muita postauksia haluatte. Millasen kuvatarinan alottaisin? Laittakaa kommentteihin ideoita. Sen pitäisi olla sellainen jossa olisi ideaa pitkäksi aikaa.
No mut sit viel ne pari kuvaa.







Kommentit piristävät! :)









  

1 kommentti: